Úvod / Společnosti / AMI Praha / Bid Specialista - Sales Administrative Support (part-time)

AMI Praha

Informační a komunikační technologie
10 až 49 zaměstnanců

Jsme flexibilní softwarová společnost, která klade důraz na praktická, bezpečná a efektivní řešení. Zabýváme se především bezpečností IT a podporou podnikových procesů. Jsme lídři v oblasti identity a access managementu v České republice.

Bid Specialista - Sales Administrative Support (part-time)

Jakého kolegu hledáme?

Baví Tě administrativa a chceš se v ní dlouhodobě rozvíjet? Užíváš si práci v mladém týmu, Tvému oku neunikne žádný detail a umíš si pohlídat termíny? Pokud k tomu ještě perfektně ovládáš češtinu, pak nejspíš budeš ideální posilou našeho obchodního týmu! Ať už jsou pro Tebe velká výběrová řízení úplně novou výzvou nebo jen hledáš další uplatnění pro dosavadní zkušenosti, s radostí Ti u nás dáme prostor.

Představujeme si kolegu/yni, který/á:

  • se zorientuje i ve složité dokumentaci a zkoordinuje celý proces výběrového řízení,
  • odřídí tým lidí při přípravě nabídky, rozdá úkoly, ohlídá si termíny a zbylé náležitosti sám/sama zprocesuje,
  • kamarádí se s MS Office,
  • má dobré organizační a komunikační dovednosti, je samostatný/á, zodpovědný/á, pečlivý/á a nechybí mu/jí určitá dávka kreativity,
  • má VŠ (alespoň Bc.) vzdělání ideálně v kombinaci se zkušenostmi na administrativní pozici.

Jakou práci vám nabízíme?

Dáme Ti na starost zpracování rozsáhlých výběrových řízení na základě dodaných vstupů a staneš se podporou našeho obchodního týmu. Tvým úkolem bude především řízení přípravy nabídek v požadované struktuře a formátu a osobní zajištění jejich formálních částí.

  • poneseš zodpovědnost za včasné a kompletní odevzdání nabídek a za jejich formální bezchybnost, 
  • v případě potřeby odpovíš na dodatečné dotazy a žádosti o vyjasnění,
  • kromě kolegů budeš koordinovat i případné externí dodavatele, jejichž vstupy budou v rámci výběrového řízení potřeba, 
  • občas pomůžeš kolegům z týmu s dalšími administrativními úkony jako jsou cestovní příkazy, knihy jízd, reporty atp.,
  • a když budeš chtít, zapojíš se do agendy náboru nových kolegů, aby Ti přehršel administrativy nepřerostl přes hlavu. 

Co Ti u nás bude dělat radost?

Kromě chytrých a milých kolegů, kteří jsou špičkou ve svém oboru a od kterých se můžeš hodně naučit, také:

  • flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice a mobilní telefon pro soukromé účely,
  • spousta benefitů od multisportky přes stravenky až po skvělé teambuildingové akce,
  • dbáme na své zdraví a v pátek nám kolegyně ke svačině servíruje občerstvení plné vitamínů,
  • každý úterý dorazí trenérka/masérka a v mezičase se odreagujeme ve fitku či solné jeskyni, které jsou zdarma k dispozici pár minut od kanceláří,
  • když je práce hotová, zahrajeme si společně šipky, poker, zapaříme na Xboxu nebo si něco vytiskneme na 3D tiskárně z dílny Prusa Research,
  • každý čtvrtek k nám na pokec dorazí anglický rodilý mluvčí,
  • … a když na nás něco leze, pracujeme z domova!